استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به ضرورت تلاش در جهت حل مشکلات مردم، گفت: مردم بخش بهمن ابرکوه واقعاً دچار مشکلات اساسی هستند.
کد خبر: ۶۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 16 October 2018

استاندار یزد، نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد به همراه مسئولین شهرستان ابرکوه جهت بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان از درمانگاه مهردشت و بیمارستان ابرکوه بازدید کردند.

گفتنی است مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد چندی قبل در دانشگاه پیراپزشکی شهرستان این وعده را داده بودند که درمانگاه مهردشت تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری، شبانه‌روزی خواهد شد که اکنون پس از گذشت حدود 5 ماه هنوز این مهم اتفاق نیفتاده است.

محمود زمانی قمی در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: در بخش بهمن و شهر مهردشت پس از بازدید و گوش دادن به شکوه‌هایی که وجود داشت، واقعاً مردم این بخش را دچار مشکلات اساسی دیدیم.

زمانی قمی افزود: در اورژانس ابرکوه نیز برخی از بیماران از اینکه رسیدگی و خدمات به‌موقع صورت گرفته راضی بودند و بعضی هم از فقدان پزشکان متخصص همچون ارتوپد بسیار ابراز نارضایتی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود همه مشکلات مردم باید بدانند که حضور پزشک متخصص و دادن برخی تخصص‌ها در کل کشور شرایط و مقرراتی دارد که امید است دوستان مجلسی با بررسی دقیق موضوع، در راستای اصلاح قوانین اقدام کنند تا مجموعه دولت نیز راحت‌تر بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

استاندار یزد با اشاره به تکمیل فاز یک طرح توسعه بیمارستان ابرکوه و پیشرفت 70 درصدی فاز دوم آن، گفت: من به ابرکوه نیامدم وعده‌هایی بدهم که بعداً بخشی از آن‌ها انجام‌نشده و موجبات بی‌اعتمادی مردم نسبت به تصمیمات و تدابیر دولت را فراهم کند.

زمانی قمی اذعان کرد: تلاش داریم با بررسی دقیق مشکلات و استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان، تصمیمات خوبی گرفته و برای رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه ابرکوه پاره تن استان است، یادآور شد: این شهرستان از حیث امکانات از سایر مناطق استان عقب‌تر بوده اما از حیث اراده، متانت و بزرگی پیش‌تر از جاهای دیگر است لذا اگر اراده‌ای برای حل مشکلات این شهرستان وجود نداشت، قطعاً مسئولین در آن حضور نمی‌یافتند.

استاندار یزد در خاتمه اذعان کرد: ما هر اندازه هم که برای رفع مشکلات تلاش کنیم بازهم حق مردم ادا نشده است به‌ویژه در مناطقی همچون ابرکوه که تفاوت نسبت به سایر مناطق بسیار جدی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار