مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از پایان عملیات زیرسازی محور هرات ـ مروست ظرف ۲۰ روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 15 October 2018

علی علیخانی در حاشیه بازدید از محورهای شهرستان خاتم در دیدار با فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از تعامل مجموعه فرمانداری شهرستان خاتم با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان اظهار داشت: انتظار داریم فرمانداری از نظر اعتباری همراهی بیشتری با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: انتظار داریم اگر مشکلی در زمینه معارضین یا مشکلات دیگری در محدوده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خاتم وجود دارد، همچون گذشته با تدابیر مسئولان این شهرستان حل شود.

علیخانی در مورد پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خاتم عنوان کرد: تمام پروژه های ما فعال است و تنها یک یا دو مورد است که در حال برگزاری مناقصه آن هستیم و به زودی با انتخاب پیمانکار بقیه مراحل نیز انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه، زیرسازی محور هرات ـ مروست است که ظرف ۲۰ روز آینده تمام خواهد شد و عملیات بهسازی و زیرسازی ادامه مسیر نیز در پایان مهرماه با بازگشایی پاکت مناقصه انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که در شهرستان خاتم هم به لحاظ وسعت و هم ارتباط بین شهرستان و استان‌های همجوار وجود دارد، حساسیت ویژه ای داریم و بر اساس وظیفه ذاتی خود مکلف هستیم که محورهای مواصلاتی ارتباط دهنده بین دو استان را با نگاه ویژه ببینیم و در این زمینه از اعتبارت ملی نیز کمک بگیریم.

علیخانی تاکید کرد: انتظار داریم در شهرستان نیز پیگری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم از اعتبارات استانی نیز به نحو بهتری استفاده کنیم.

وی یادآور شد: بازدید از محورها از ماموریت های ذاتی ما است و مشکلی با سفر به شهرستان‌های دورتر از جمله خاتم نداریم اما برخی محدودیت‌ها نظیر الزام به شرکت در جلسات استانی، زمان را محدود می کند.

علیخانی اظهار امیدواری کرد: با تعامل فرمانداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم بتوانیم امور را به پیش ببریم.

وی افزود: بزرگترین مشکل در حال حاضر، مشکل کمبود اعتبارات است که امیدواریم وضعیت اقتصادی رو به بهبود باشد و ما بتوانیم اقدامات بیشتری انجام دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار