دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق یزد خبر داد
دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مانور شبانه با سناریو حمله عوامل مخرب به شبکه توزیع برق و آب در یزد به طور موفق برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 15 October 2018

محسن نگارش به برگزاری موفق مانور شبانه سنجش آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در محدوده بلوار تشریفات به فرودگاه یزد اشاره کرد و گفت: این مانور باهدف تست آماده‌به‌کاری گروه‌های اتفاقات و عملیات بدون اطلاع قبلی و با اعلام موقعیت مکانی محل خرابی برگزار شد.

وی اضافه کرد: آمادگی اکیپ‌ها عملیاتی و لجستیکی، مدت‌زمان انجام کار از لحظه اعلام تا پایان عملیات با توجه به بعد مسافت، صحت تجهیزات و لوازم ایمنی انفرادی و گروهی در این مانور سنجیده شده است.

دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ادامه داد: میزان آمادگی و صحت عملکرد تجهیزات لجستیکی نظیر برج نور، پست سیار و مواردی از این قبیل نیز موردسنجش قرار گرفت.

نگارش با اشاره به حضور نیروهای هلال‌احمر در مانور لحظه صفر شهرستان یزد، متذکر شد: این مانور با سناریو حمله عوامل مخرب به شبکه توزیع برق و آب به‌صورت شبانه با نظارت گروه‌های ارزیابی بحران، پشتیبانی فنی، ایمنی و دفتر نظارت بر بهره‌برداری طراحی‌شده بود.

وی یادآور شد: آموزش کار با برج نور و مولد اضطراری جدید حوزه بحران، شناسایی محل از طریق طول و عرض جغرافیایی و برپایی چادرهای امدادی در زمان بحران از دیگر برنامه‌های این مانور بوده است.

دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در پایان یادآور شد: پس از برگزاری موفق مانور سنجش آمادگی اکیپ‌های عملیاتی شهرستان یزد و استخراج نقاط قابل‌بهبود، مشابه این مانور در نواحی یزد نیز تا پایان سال برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار