استدیو طراحی زاویه در مسابقات جهانی «رد دات» به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات جهانی طراحی صنعتی خوش درخشید.
کد خبر: ۶۶۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 14 October 2018

استدیو طراحی زاویه در سال ١٣٨٧ با مدیریت وحید توکلی آغاز به کار کرد و در حوزه های مختلفی از جمله طراحی و تولید مبلمان، دکوراسیون و محصولات صنعتی فعالیت می کند.

در کنار فعالیت های طراحی برای برندهای مختلف در داخل کشور، حضور در مسابقات جهانی طراحی صنعتی همواره یکی از دغدغه های استدیو طراحی زاویه برای کسب جایگاه بین المللی بوده است.

بر همین اساس در سال جاری میلادی زاویه توانست در مسابقات جهانی “Reddot design award” افتخار آفرینی کند.

رد دات یکی از مهمترین و پرطرفدارترین مسابقات طراحی صنعتی در سراسر دنیا است و این مسابقه که از سال ١٩٥٥ در آلمان آغاز به کار کرده، شامل بخش های مختلفی از جمله طراحی محصول، طراحی ارتباطات و طراحی مفهومی است.

امسال (٢٠١٨)، استدیو طراحی زاویه موفق به کسب دو جایزه در بخش طراحی مفهومی شده است: نخست؛ جایزه طراحی برای اجاق گازی به نام ”QUARTER SQ“و سپس جایزه BEST OF THE BEST برای اجاق گازی به نام ”COOKACROSS“.

گفتنی است؛ طرح COOKACROSS ، نامزد طرح برتر سال ”Luminary“ نیز بوده که در این بخش با رقبایی از ژاپن و آلمان در یک رده قرار گرفته است.

به دنبال کسب این موفقیت، استدیو طراحی زاویه در رده بندی سال ٢٠١٨ در جمع برترین استدیوهای طراحی صنعتی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته است.

تیم طراحی استدیو زاویه در این رقابت متشکل از سرپرست تیم و طراح: وحید توکلی و طراحان: فهیمه حدادچی، فرانک ایرانی، رضا مرتضایی، سیاوش پذیرا و سعید توکلی است.

استدیو طراحی زاویه همچنین در سال ٢٠١٦ با طرحی با عنوان ”Comfi Bottle“ جایزه طراحی این رقابت را کسب کرده است.

جزئیات مربوط به جایزه و مراسم طراحی Red Dot که اوایل مهرماه در شهر سنگاپور برگزار شده است نیز از طریق لینک https://www.red-dot.sg/en/quarter-sq /https://www.red-dot.sg/en/cookacross قابل دسترسی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار