معاون عمراني استاندار يزد تأکید کرد:
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر پيگيري اعتبارات زيرساختي و عمراني استان از سوي دستگاه‌هاي اجرايي موثر گفت: اولويت‌بندي طرح‌های عمراني بر مبناي توجيه فني،اقتصادي و مطالبات مردمي صورت می‌گيرد .
کد خبر: ۶۶۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 14 October 2018

«محسن صادقیان» در جلسه بررسي طرح‌های ملي پيوست قانون با بیان این‌که لازم است در كنار اقدامات انجام شده توسط استانداري، پيگيري هايي از سوي تمام دستگاه‌هاي اجرايي و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي نيز صورت گيرد تا اعتبارات قابل قبولي در حوزه‌هاي زيرساختي و عمراني براي استان تحقق يابد، اظهار کرد:

وی افزود: جذب اعتبارات مربوط به طرح‌های ملي پيوست قانون نيز نيازمند پيگيري بيشتر در سطح وزارت خانه هاي مربوطه است و بايد اقدامات لازم و ارائه گزارشي مناسب قبل از تصميم گيري نسبت به بودجه كشور به نهادهاي موثر ارائه شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه بر ضرورت اولويت بندي طرح‌های عمراني بر مبناي توجيه فني، اقتصادي و مطالبات مردمي اشاره و گفت: تعريف طرح جديد در سطح ملي نزديک به يک سال زمان نياز دارد و در حال حاضر تمركز بر پيگيري اعتبارات براي تكميل طرح‌های ملي فعال پيوست قانون در استان است .

«محمدرضا صباغیان» نماينده مردم ابركوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: رايزني براي تقويت بودجه عمراني و افزايش اعتبارات طرح‌های ملي پیوست قانون به ويژه در شهرستان هاي محروم مغفول مانده است و اميدواريم با شناسايي اين طرح‌ها انجام پيگيري هاي لازم اين امر بهبود يابد .

وی افزود: در اولويت دوم نيز بر اساس نيازسنجي و كاستي هاي موجود در هر شهرستان طرح‌هایی بر مبناي نگاه كارشناسي و گزارش هاي كامل توسط فرمانداران و دستگاه هاي اجرايي پيشنهاد و از سوي مسئولان و اثرگذاران استان در بخش هاي مختلف ارائه و تا حصول نتيجه پيگيري شود .

گفتني است؛ در اين جلسه فرمانداران و مديران دستگاه هاي اجرايي گزارشي از وضعيت طرح‌های مربوط به آب، بهداشت و درمان، ميراث فرهنگي و راه در شهرستان هاي ابركوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهريز را ارائه و با هم انديشي صورت گرفته، پيگيري اين موضوع با نگاه ملي در دستور كار قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار