معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در توسعه ورزش همگانی در سال 96 هم در رتبه نخست تیپ 2 کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۶۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 13 October 2018

سلیمانی در شورای عالی ورزش استان یزد با اعلام این خبر گفت : استان یزد برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست در توسعه ورزش همگانی شده و این نشان از برنامه ریزی خوب تلاش بی وقفه همکارانمان در اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش های همگانی و حمایت های مسولان استان است.

وی افزود: یکی دیگر از موارد مورد تاکید مقام عالی وزارت توجه به ورزش کارمندان است که درسال گذشته اولین دوره مسابقات کارمندان را به صورت کشوری برگزار کردیم که از استان یزد نیز شاهد مدال آوری نفرات زیادی بودیم.

معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: بر این اساس انتظار داریم استاندار یزد دستگاه های اجرایی استان را ملزم به توجه به ورزش کارکنان خود کنند تا شاهد رونق ورزش کارمندان باشیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: معتقدیم هرچه در ورزش بیشتر سرمایه گذاری شود بسیاری از هزینه های درمانی کاسته خواهد شد وباید با توجه به ورزش به سمت داشتن یک جامعه بانشاط حرکت کنیم و توسعه ورزش همگانی در این موضوع نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه ریزی و تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه ها شاهد رونق بیش از پیش ورزش و مشارکت بالای مردم در برنامه های ورزشی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار