مدیر حج و زیارت استان یزد خبر داد:
مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون برای ۱۳ هزار متقاضی اعزام به کربلا برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین ویزا صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 13 October 2018

علی‌اصغر شریفی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای صدور ویزای عراق ویژه سفر اربعین از اول مهرماه آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر از یزد در سامانه سماح ثبت‌نام کرده اند.

وی همچنین از صدور ویزا برای ۱۳ هزار نفر از این افراد خبر داد و بیان کرد: ثبت‌نام، بر اساس تعداد تقاضا تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

شریفی عنوان کرد: بر اساس آمار اعزامیان یزد به اجتماع بزرگ اربعین در سال گذشته و آمار متقاضیان امسال، پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰ هزار نفر از یزد در این سفر معنوی شرکت کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با تاکید بر اینکه داشتن گذرنامه و ویزا شرط لازم برای اعزام به این سفر است، افزود: مردم بدون گذرنامه و ویزا به مرز نروند زیرا به هیچ وجه امکان خروج آنها از مرز بدون ویزا و گذرنامه وجود ندارد.

وی در مورد هزینه های صدور ویزا نیز بیان کرد: سال گذشته هزینه صدور ویزا حدود ۲۰۰ هزار تومان بود که این رقم در سال ۳۷۶ هزار تومان اعلام شد اما طی روزهای اخیر شاهد کاهش ۳۵ درصدی این هزینه بوده ایم.

شریفی خاطرنشان کرد: متقاضیان ویزا اکنون می توانند با هزینه ای معادل ۲۳۴ هزار تومان درخواست خود را برای صدور ویزا در سامانه سماح ثبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندان به شرکت در سفر معنوی اربعین تا حد امکان از سفرهای انفرادی پرهیز کرده و با کاروان‌ها به این سفر بروند، اظهار داشت: متقاضیان برای ثبت‌نام و دریافت ویزای خود می‌توانند به سامانه سماح به نشانی samah.ir یا یکی از ۶۰ دفتر زیارتی دارای مجوز مستقر در استان یزد مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار