به مناسبت هفته کودک همایش "کودک، خانواده و زندگی خوب" به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان بهاباد و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 11 October 2018

حسین خادمی نویسنده و صاحب‌نظر در حوزه کودک و خانواده صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حوزه جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران گفت: هدف اصلی جنگ نرم، تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم است.

وی با اشاره به اینکه خانواده در دین مبین اسلام مورد سفارش بسیار زیادی قرار گرفته افزود: در این جنگ پیچیده و خاموش دشمن ایمان و معرفت مردم را نشانه گرفته و به سراغ سنگرهای معنوی می‌رود که آن‌ها را منهدم کند.

خادمی تصریح کرد: شبکه‌ها اجتماعی و فضای مجازی در کنار مزایای بسیار، معایب و خطراتی نیز دارد که عدم آشنایی کامل با آن می‌تواند آسیب‌هایی را برای خانواده‌ها به بار آورد که در این مورد بالا بردن سواد رسانه‌ای و سواد سایبری فرزندان و اعضای خانواده موضوعی است که می‌تواند از آسیب‌های این حوزه بکاهد.

وی تصریح کرد: تقویت بنیان خانواده در جامعه ایرانی اسلامی ما وظیفه‌‌ای است که بر دوش همه قرار گرفته و علاوه بر مسئولان و دست‌اندرکاران، خانواده‌ها نیز باید به این مهم توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشند و در راستای تحقق این موضوع و ناکام گذاشتن دشمنان حرکت کنند.

گفتنی است این نشست با حضور جمعی از بانوان خانه‌دار عضو کتابخانه‌های عمومی و دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد بهاباد در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان این شهرستان برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار