برترین تیم‌های جام نشاط و تندرستی بانوان استان یزد در ورزشگاه شهید صدوقی(ره) یزد معرفی شدند.
کد خبر: ۶۶۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 11 October 2018

مسابقات ورزشی جام نشاط و تندرستی بانوان استان یزد با حضور خوب و قابل قبول ورزشکاران یزدی به میزبانی یزد و در سالن ورزشی شهید صدوقی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، 147 بانوی ورزشکار استان یزد در قالب 21 تیم حضور داشتند و در رشته‌های جام به رقابت با یکدیگر پرداختند و امروز نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات جام نشاط و تندرستی بانوان یزد از شهرستان‌ها و بخش‌های یزد، میبد، اردکان، اشکذر، تفت، زارچ، ابرکوه و مهریز حضور داشتند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم بانوان میبد توانست عنوان قهرمانی جام را از آن خود کرده و با کسب این عنوان بهترین تیم بانوان شهرستان در جام نشاط و تندرستی یزد لقب بگیرد.

تیم‌های ورزشی بانوان شهرستان‌های مهریز و علوم پزشکی یزد هم توانستند به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند و به این ترتیب پرونده این دوره از مسابقات بسته شود.

استان یزد در سال‌های گذشته شاهد رشد خوب و چشمگیر فعالیت‌های ورزشی بانوان بوده به گونه‌ای که در طول این سال‌ها اعزامی به مسابقات ملی و بین‌المللی، برگزاری دوره‌های ورزشی و همچنین عضویت در تیم‌های ملی بانوان افزایش قابل توجهی یافته است.

با این وجود امکانات ورزشی اختصاصی ویژه بانوان در استان یزد وضعیت مناسبی ندارد و لازم است که مسئولان در زمینه تامین امکانات مورد نیاز به میزان لازم تلاش بیشتری داشته باشند و به ویژه در این حوزه می‌توان از ظرفیت خیرین بیش از پیش استفاده کرد.

 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار