رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه؛
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابرکوه گفت: وضعیت واحدهای صنفی و بازار ابرکوه کاملاً عادی بوده و هیچ‌گونه تعطیلی مشاهده نشده است.
کد خبر: ۶۶۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 11 October 2018

در پی تبلیغات سوء رسانه‌های معاند و دشمنان کشور در راستای ایجاد ناامنی اقتصادی و تشویش اذهان عمومی، اخیرا گفته می‌شود که بازارها و اصناف تعطیل شده و امور روزمره مردم مختل شده است.

این در حالی است که در شهرستان ابرکوه هیچ‌گونه تعطیلی از سوی واحدهای صنفی مشاهده نشده و امور زندگی عادی مردم در جریان است.

در همین راستا سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر وضعیت واحدهای صنفی و بازارهای شهرستان ابرکوه کاملاً عادی بوده و هیچ‌گونه خللی در کار اصناف ایجاد نشده که موجب تعطیلی واحدهای آنان شود.

میرحسینی تصریح کرد: در شهرستان ابرکوه تعداد هزار و 755 واحد صنفی دارای پروانه در حوزه‌های مختلف تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.

گفتنی است در ابرکوه 10 انجمن صنفی شامل آرایشگران، املاک و نمایشگاه اتومبیل، پوشاک، خیاطان و خرازان، خدمات اتومبیل و ماشین آلات، فروشندگان مصالح ساختمانی و ابزار آلات، فروشندگان مواد غدایی و لبنی، فروشندگان و تعمیرکاران لوازم خانگی و تأسیسات، لوازم‌التحریر، عکاسان و رایانه، مصنوعات چوبی و فلزی، نانوایان و قنادان وجود دارد همچون گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار