مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: منطقه بکر بهاباد که یکی از بهترین زیستگاه‌های گونه کمیاب و ارزشمند یوزپلنگ آسیایی به شمار می‌رود ارتقا میابد.
کد خبر: ۶۶۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 11 October 2018

نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد در دیدار فرماندار و رئیس و اعضای شورای شهر بهاباد گفت: خوشبختانه زیستگاه‌های شهرستان بهاباد یکی از مناطق بکر استان است و تنوع گونه‌های حیات وحش در منطقه و زیستگاه‌های بکر این شهرستان که یکی از بهترین زیستگاه‌های گونه کمیاب و ارزشمند یوزپلنگ آسیایی به شمار می‌رود.

پورملائی افزود: مناطق تحت مدیریت شهرستان بهاباد قابلیت این را دارد که ارتقا سطح حفاظتی داشته باشد و خوشبختانه این موضوع در حال تایید نهایی در شورای عالی محیط زیست است و ارتقا دو درجه‌ای شکار ممنوع به پناهگاه حیات وحش اتفاق خوبی است که در این شهرستان رقم خواهد خورد.

فرماندار و اعضای شورای شهر بهاباد در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، پیرامون مسائل زیست محیطی شهرستان از جمله ارتقای منطقه شکار ممنوع ، کمبود نیروی انسانی در حوزه محیط زیست شهرستان و زیست بوم‌های متنوع و پتانسیل شهرستان در زمینه جذب گردشگران طبیعت با وی گفتگو کردند.

خانی زاده در ادامه از مدیرکل محیط زیست استان برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان برای سفر به بهاباد دعوت کرد.

در دیدار با فرماندار و رئیس و اعضای شورای شهر بهاباد با مدیرکل حفاظت محیط زیست دغدغه‌های زیست محیطی و درخواست مسؤولان شهرستان از اداره کل حفاظت محیط زیست طرح و بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار