مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان گفت:۸۹ طلبه خواهر درحوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان تحصیل می کنند و اکثرآن‌ها در آموزش وپرورش و سازمان‌های مختلف فعالیت داردند.
کد خبر: ۶۶۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 10 October 2018

فاطمه ابراهیمیان مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان گفت: ۸۹ طلبه خواهر در این حوزه تحصیل می کنند که در سال تحصیلی جدید ۲۸ نفر از مقطع تحصیلی دیپلم به صورت تمام وقت وپاره وقت به این تعداد افزوده شده است.

وی ادامه داد: این مدرسه تاکنون ۱۶۵ فارغ التحصیل داشته است که اکثر آن‌ها در آموزش وپرورش، سازمان‌ها و موسسات گوناگون فعالیت دارند.

ابراهیمیان گفت: حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان دارای واحد پاسخگویی به سوالات شرعی و واحد تبلیغ است که مسئولیت اعزام مبلغه به مدارس دخترانه، مجامع عمومی، جلسات سطح شهر، دانشگاه‌ها و ... را برعهده دارد و توانسته است تعداد ۶۰ مبلغ را در زمینه احکام، کار با کودک ونوجوان، مباحث خانواده، مهدویت و ... توانمند کند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) با اشاره به اینکه شرایط سنی برای ادامه تحصیل درحوزه خواهران برداشته شده است گفت: بانوان علاقمند می‌توانند در هر سنی مسیرطلبگی را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: امروز مشکلات فراوان عقیدتی، اخلاقی، فقهی و مشاوره‌ای وجود دارد که طلاب خواهر می‌توانند برای حل این مشکلات در جامعه قدم بردارند.

حوزه علمیه فاطمه الزهراء اردکان به خیر نیکوکار غلامرضا اقبال در سال ۷۸ تاسیس شد و اکنون با حمایت و پشتیبانی امام جمعه و هیئت امنا اداره می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار