مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: یکی از سیاست‌های دولت در زمینه ترغیب جوانان به مقوله ازدواج پرداخت وام‌های ازدواج است که تاکنون ۷۵ درصد متقاضیان موفق به دریافت وام ازدواج شدند.
کد خبر: ۶۶۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 10 October 2018

ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد  با حضور معاون مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اعضای این ستاد در سالن جلسات موحدین استانداری یزد برگزار شد.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با بیان اینکه این جلسه به مناسبت هفته سلامت روان و با شعار "سلامت روان جوانان و نوجوانان وجهان در حال تغییر" برگزار شده اظهار داشت: در 6 ماهه اول امسال تاکنون 41 جلسه توسط این ستاد در حوزه‌های مرتبط با امور جوانان از قبیل ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و موارد مختلف دیگر برگزار شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های دولت در زمینه ترغیب جوانان به مقوله ازدواج پرداخت وام‌های ازدواج است که از تعداد 9 هزار و 595 نفر متقاضی، تاکنون هفت هزار و 420 نفر معادل 75 درصد کل متقاضیان موفق به دریافت وام ازدواج شدند و این رقم نسبت 5 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه استان یزد در این زمینه 5 درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد اما همچنان از بانک‌ها انتظار داریم تا وام تمامی متقاضیان را در اسرع وقت پرداخت کنند و به این وسیله زمینه ازدواج جوانان بیش از پیش فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یکی از رویکردها و وظایف اصلی این اداره کل، توجه به امور جوانان است خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه های متعدد و گوناگونی در سطح استان یزد انجام شده است.

بحث و تبادل نظر بین اعضای ستاد در حوزه سلامت روان جوانان و نوجوانان استان از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار