مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تلفيق و يکپارچگی را از اقدامات شبکه توزيع برق برشمرد.
کد خبر: ۶۶۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 10 October 2018

محمدرضا صحتی در حاشیه آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با آب و فاضلاب روستایی استان در جهت اشتراک‌گذاری داده‌های مکانی، گفت: برداشت و پیاده‌سازی اطلاعات شبکه فشار متوسط، فشار ضعیف و مشترکین در نرم‌افزار GIS و به‌روزرسانی مستمر آن، بازبینی و تکمیل شبکه‌های فشار متوسط بر اساس مدل مفهومی جدید توانیر، تشکیل کمیته راهبری GIS باهدف هدایت و کنترل برنامه‌ها و آموزش و فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین اقدامات سال‌های اخیر این شرکت در حوزه اطلاعات مکانی بوده است.

وی پیاده‌سازی نسخه جدید نرم‌افزار ArcGis، تبدیل کامل اطلاعات شهرستان و نواحی یزد، برگزاری دورهای آموزشی کار با نسخه جدید برای کارشناسان، کاربران دفاتر و واحدها و نظارت بر اطلاعات و بروز رسانی شبکه فشار متوسط، فشار ضعیف و مشترکین به‌صورت روزانه و ماهیانه را از دیگر اقدامات شاخص در حوزه GIS برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در صنعت برق؛ تلفیق و یکپارچگی GIS شبکه توزیع و راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی GIS تحت وب را از دیگر اقدامات دانست.

صحتی به کاربردی سازی GIS که شامل کاربردی سازی در فرآیندهای مختلف شرکت از قبیل طراحی، نظارت، مجوز خاموشی، مانور، طرح‌های جامع و تلفات، بازدید محل، سرویس و نگهداری و بهره‌برداری بود، اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتباط داده‌های اطلاعات مکانی با نرم‌افزارهای دیگر توزیع شامل AVL، ثبت حوادث، کانتکت سنتر، PM، سیستم جامع مالی اداری، سیستم جامع مشترکین برقرار است.

این مقام مسئول، انعقاد این تفاهم‌نامه را بر اساس بیانیه و تأکید وزیر نیرو در چهارمین اجلاس ملی کاربرد سامانه‌های اطلاعات مکانی بیان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار