امام‌جمعه اردکان:
امام‌جمعه اردکان ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه، گفت: تکریم، تعظیم و سرکشی از خانواده شهدا باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین تبدیل شود.
کد خبر: ۶۶۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 10 October 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با خانواده شهیدان محمد افخمی و حسن هاتفی، ضمن تجلیل از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام گفت: خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و بیشترین حق بر گردن مردم‌دارند.

وی تصریح کرد: تکریم، تعظیم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی و به‌ویژه برای مسئولان است و باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین تبدیل شود.

امام‌جمعه اردکان بابیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشورمان را مدیون ازجان‌گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان می‌دانیم، افزود: شهدا، طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تجلیل و تکریم خانواده‌های آن‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود و عامل جلب رحمت و عنایت الهی است.

وی در پایان اظهار داشت: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که قدردان خون شهیدان هستند و مسئولان هم باید همواره در جهت حفظ آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

گفتنی است که در این دیدارها، والدین و خانواده شهدا نیز به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.

در این برنامه امام‌جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی و مسئول امور ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج اردکان حضور داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار