شهردار ابرکوه:
شهردار ابرکوه گفت: آسفالت محورهای اصلی شهر ابرکوه پس از گذشت 4 دهه، جانی به شهر بخشیده و به‌عنوان هدیه ماندگار چهل‌سالگی انقلاب به مردم است.
کد خبر: ۶۶۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 10 October 2018

شهرداری ابرکوه در اقدامی مهم و قابل توجه ظرف مدت بیست روز طول مسیر خیابان‌های شهید صدوقی و شهید بهشتی (خیابان‌های اصلی شهر ابرکوه) را به طور کامل آسفالت کرد.

سید علیرضا رسولی شهردار ابرکوه در همین رابطه به خبرنگار فارس در ابرکوه، ضمن تقدیر از کارکنان شهرداری در اجرای این پروژه اظهار کرد: خیابان‌های مذکور که محورهای اصلی شهر هستند، پس از گذشت بیش از چهار دهه که آسفالت آن بسیار آسیب‌دیده بود، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری، جانی تازه گرفت.

رسولی تصریح کرد: اقدام اخیر در راستای اصلاح زیرساخت محور اصلی ابرکوه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به‌عنوان بهترین هدیه ماندگار به شهروندان و گردشگران تقدیم شد.

وی ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شهرداری در 11 ماهه گذشته، خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات برنامه راهبردی، شهر ابرکوه با گفتمان «زیرساخت مناسب، گردشگری، انسان‌محور و خلاق» در چشم‌انداز ۱۴۰۴ معرفی خواهد شد.

شهردار ابرکوه همچنین با اشاره به تکمیل پروژه مسیر رفت بلوار گنبد عالی یادآور شد: این طرح به‌عنوان زیرساخت گردشگری و دسترسی مناسب به این بنای ارزشمند تاریخی، با مجاهدت چهارماهه کارکنان شهرداری ابرکوه هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) به بهره‌برداری رسید.

وی در خاتمه اذعان کرد: عملکرد اقدامات یک‌ساله (شش‌ماهه دوم) شهرداری نیز طی ماه‌های آینده به طور شفاف به استحضار تمامی شهروندان و مسئولین خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار