رییس حوزه هنری یزد گفت: کارگاه آموزش داستان‌نویسی با حضور «خسرو باباخانی» مدرس شاخص کشوری در رشته داستان نویسی 18 مهر در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۶۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 10 October 2018

«محمدصادق کوچک‌زاده» با اشاره به برنامه‌های آموزشی حوزه هنری در سطح استان، اظهار کرد: کارگاه آموزش داستان‌نویسی با موضوع «داستان را چطور بنویسیم!؟» در این مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه از سری کارگاه‌های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» است .

رییس حوزه هنری یزد گفت: این کارگاه با تدریس خسرو باباخانی ‌ـ‌داستان‌نویس و از مدرسان کشوری این رشته‌ـ و با حضور نویسندگان جوان، اهالی قلم و علاقه‌مندان به ادبیات برگزار خواهد شد .

کوچک‌زاده روایت داستانی، تکنیک‌های پیشرفته داستان‌نویسی و داستان‌خوانی را از مباحث این کارگاه برشمرد .

این مسئول دانش افزایی و ارتقای سطح کیفی آثار نویسندگان جوان، افزایش مهارت‌های خلاقانه نویسندگی، ایجاد زمینه شکوفایی استعداد نوقلمان و حمایت از آنها برای شرکت در جشنواره‌های ادبی و انتقال تجربه‌های ارزشمند نویسندگی به جوانان را از جمله اهداف برگزاری کارگاه عنوان کرد .

کارگاه داستان‌نویسی خسرو باباخانی چهارشنبه 18 مهرماه ساعت 15 تا 19 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است .

گفتنی است؛ شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه سال‌جاری به دبیری علمی محمدجواد شرافت در بخش شعر و محمدرضا شرفی‌خبوشان در بخش داستان توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود .

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 36231400 داخلی 25 تماس بگیرند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار