مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه حوزه علمیه یزد برای حضور بیشتر طلاب را در راهپیمایی اربعین به‌کار می‌گیرد گفت: دشمنان دنبال اختلاف بین ایران و عراق در جهت کم‌رنگ‌شدن راهپیمایی اربعین هستند.
کد خبر: ۶۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 10 October 2018

 حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس با اشاره به اعزام طلاب استان به عتبات عالیات در روزهای اخیر اظهار داشت: این امر سال گذشته نیز با حضور چشمگیر طلاب استان یزد که قریب به 150 نفر بودند صورت گرفت.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه شعار امسال اعزام طلاب استان "هر طلبه یک سفیر" است افزود: طلاب در این سفر معنوی به‌عنوان سفیر محسوب می‌شوند و باید تبلیغ دین و مبلغ وحدت بین مسلمانان باشند و از این فرصت به‌دست‌آمده به‌بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی به اهمیت حضور مسلمانان در پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: روایات بسیاری از اهمیت و ثواب قدم نهادن در مسیر زیارت امام حسین(ع) ذکر شده است.

شمس با تأکید بر اینکه حضور هر فرد مسلمانان در پیاده‌روی اربعین زخمی بر پیکر استکبار و دشمنان نظام و اسلام خواهد زد تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها هر توطئه‌ای که می‌توانست برای عدم‌حضور مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به‌کار بست ولی مشاهده کردیم که هر سال ملت مسلمان از کشورهای مختلف حضور چشمگیر و پررنگی نسبت به سال‌های قبل‌تر داشتند.

مدرس حوزه علمیه یزد عنوان کرد: با توجه به این توطئه‌هایی که دشمنان در این سال‌ها به‌کار گرفتند، حوزه علمیه یزد قصد دارد با تلاش و همت بیشتر آمار اعزام طلاب را به سفر معنوی اربعین افزایش دهد تا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام باشد.

وی به توطئه استکبار در جهت اختلاف بین دو کشور ایران و عراق اشاره کرد و ادامه داد: این توطئه در این سال‌ها توسط دشمنان اسلام و نظام اسلامی صورت گرفته تا با اختلاف‌افکنی سبب شوند که راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از شور و شوق بیفتد ولی خوشبختانه مردم این دو کشور بصیرند و فریب آن‌ها را نخواهند خورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار