مدیرکل دفتر بانوان استانداری تأکید کرد:
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: تقويت نگاه خيرين در كمک به ساماندهي آسيب‌هاي مختلف اجتماعي به ويژه در حوزه زن و خانواده ضروری است.
کد خبر: ۶۶۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 10 October 2018

«فاطمه دانش‌یزدی» در جریان بازدید از موسسه خيريه فرزندان آسماني که به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک انجام شده است، اظهار کرد:‌ حمايت از كودكان نيازمند ساماندهي و مراقبت از جايگاه ارزشمند معنوي برخوردار است و اثرات اين اقدامات همواره در جامعه ماندگار خواهد بود .

وی افزود: تقويت نگاه خيرين در كمك به ساماندهي آسيب‌هاي مختلف اجتماعي به ويژه در حوزه زن و خانواده ضرورت دارد زيرا دولت به تنهايي قادر به پوشش ابعاد مختلف اين موضوع نمي باشد .

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: جامعه پذيري و توانمندسازي بانوان آسيب ديده اجتماعي راهكاري ريشه‌اي در حل مشكلات موجود در جامعه زنان است كه همواره در تاثير دوسويه با كانون خانواده مي‌باشد .

دانش‌يزدي تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات حمايتي و روانشناختي به زنان آسيب ديده لازم است فرهنگ سازي و اطلاع رساني جامع نيز نسبت به ارائه برنامه های بهزيستي در اين زمينه صورت گيرد تا علاوه بر آشنايي افراد نيازمند،حمايت هاي اجتماعي نيز در اين حوزه جذب و افزايش يايد .

وی در پايان خاطرنشان كرد: رويكرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در اين زمينه توانمندسازي اجتماعي و اقتصادي بانوان آسيب پذير اجتماعي است و برنامه هايي در اين زمينه در حال اجرا است، اما بدون حضور خيرين و نهادهاي موثر اجتماعي حل اين مشكل امكان پذير نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار