رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی درخصوص حمل حیوانات در وسیله نقلیه و مشاهده اینکه حیواناتی از قبیل شیر و گربه‌سانان در خودروها حمل می‌شوند، اعلام کرد: حیوان‌گردی از نظر ما جرم است.
کد خبر: ۶۶۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 09 October 2018

به گزارش تابناک یزد، به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور در حاشیه مراسم افتتاح طرح ارتقای سلامت رانندگان در پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز سطح ارتقاء سلامت رانندگان را به مرحله اجرا درمی‌آ‌وریم. 

رئیس پلیس راهور ناجا،  تصریح کرد: کسانی که از مواد مخدر، روان‌گردان و الکل استفاده کرده و مبادرت به رانندگی کنند وسیله نقلیه‌شان متوقف و گواهینامه‌شان ضبط شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد. 

وی در پاسخ به سوالی درخصوص حمل حیوانات در وسیله نقلیه و مشاهده اینکه حیواناتی از قبیل شیر و گربه‌سانان در خودروها حمل می‌شوند، اعلام کرد: حیوان‌گردی از نظر ما جرم است و باید حیوانات در ظرف‌ها و پالت‌های مخصوص حمل شوند در غیر این صورت با راننده متخلف برخورد خواهد شد.  

این مقام ارشد راهور ناجا درخصوص اصلاح قوانین و افزایش نرخ جرائم، گفت: هر سه سال یکبار اصلاح قوانین و افزایش نرخ جرائم در قانون پیش‌بینی شده و پلیس راهور،‌وزارت کشور  و وزارت دادگستری نظارت خود را اعلام می‌کنند؛ امسال آخرین سال است و سال بعدی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار