تبادل نظر در خصوص مشکلات بخش و روستاها و انتقال تجارب و تحولات در روستاهاي يزد در نشست مشوتي 21 بخشدار اين استان در مهريز مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 07 October 2018

«محمود زارع رشکوئیه» مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری یزد در اين نشست با اشاره به هدف از برگزاری آن، گفت: بخشداران استان در اين نشست تجربيات موفقشان در زمینه اقتصاد روستا، عمران وکشاورزی و صنعت و گردشگری روستا را با يكديگر تبادل‌نظر مي‌كنند.

وي افزود: همچنين در اين نشست ضمن بحث و گفت‌وگو ميان بخشداران در مورد مشکلات بخش و روستاهاي استان، موضوع پرداخت تسهیلات روستایی مورد بررسي قرار گرفت.

زارع گفت: بحث استقرار میز خدمت به مناسبت روز روستا در روستاهای استان نيز در اين نشست مطرح شد تا از اين طريق بخشداران با حضور مسئولان ذیربط به صورت منسجم‌تري به مردم خدمات ارائه دهند .

وی همچنین از بخشداران خواست تا در رابطه با شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، ساماندهی شرکت‌های تعاونی‌، ارتباط با بدنه جامعه و پيگيري مطالبات از دستگاه‌های اجرایی اقدامات جدي صورت دهند.

گفتني است؛‌ غبارروبی قبور مطهر شهدای روستای گردکوه و بازدید از معدن شن و ماسه شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز و بازدید از چندین طرح در روستای گردکوه از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار