مدیر کل استاندارد یزد:
مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: استاندارد حلقه اتصال صنعت، دانشگاه و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور است .
کد خبر: ۶۶۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 03 October 2018

«محمدحسین ماجدی اردکانی» در يك سخنرانی علمی با عنوان «مهمترین چالش‌های صنعت ساختمان» در جمع استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده عمران دانشگاه یزد، افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی صنعت ساختمان کشور، جزیره ای عمل کردن ذی‌مدخلان و دست‌اندرکاران این رشته از صنایع کشور است .

وی ادامه داد: پیشرفت کیفی مصالح ساختمانی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان دارالعلم و دارالعباده یزد، یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است و ما خواستار نقش‌آفرینی بیشتر دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان در این رابطه هستیم .

این مسئول در این مورد تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های جامعه فنی دست اندرکار ساخت و ساز صنعت ساختمان، هدایت پایان‌نامه‌ها‌ی تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به سوی شناخت مشکلات اجرا و تدوین استانداردها و آیین کارهای پژوهش‌محور است که با همکاری پژوهشگران و اعضائ هیات علمی پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران، این مانع به راحتی می تواند از سر راه برداشته شود .

ماجدی اردکانی در پایان سخنان خود، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را محور توسعه مبتنی بر خردورزی دانست و مهمترین راه عبور استان از مشکلات موجود در ساخت و ساز را انجام تحقیقات کاربردی و توجه به استانداردسازی برشمرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار