نرم افزار شهربین با حضور اعضای شورای شهر، جمعی از مدیران استان و پیشگامان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۶۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 30 September 2018

رونمایی از نرم افزار شهربین در صحن علنی شورای شهر اسلامی یزد با حضور اعضای شورای شهر، مدیرعامل شتابدهنده، مدیریت سازمان فاوا شهرداری وجمعی از مدیران گروه تعاونی پیشگامان انجام شد.

درابتدای این مراسم توضیحاتی پیرامون این نرم افزار و نحوه کارکرد مشترکین بر روی تلفن همراه داده شد و اعضای شورای شهر با نحوه کارکرد این پلتفرم آشنا شدند.

پس ازتوضیحات مهندس تاج آبی مدیریت سازمان فاوا در رابطه با زیرساخت های شهرداری و ایجاد بستر شهر هوشمند و ارتباط آنها با سامانه شهربین مهندس کشورشاهی مدیرعامل شتابدهنده پیشگامان به ارائه توضیحات تکمیلی در رابطه با مسائل فنی و پشتیبانی این سامانه به اعضای شورای شهر پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این سامانه گام موثری در تحقق شهر هوشمند باشد.

در پایان این مراسم، مرکز پشتیبانی شهربین در سازمان فاوا شهرداری توسط رییس محترم شورا، ریاست کمسیون شهرهوشمند، سرپرست شهرداری و سایر اعضای شورا افتتاح گردید و حاضران با نحوه پشتیبانی و تایید گزارشات ارسالی به شهربین آشنا شدند.

لازم به ذکر است نرم افزار شهربین در جهت تحقق شهر هوشمند با شعار (ذره بین هوشمندشهر) و با هدف ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری یزد جهت مشکلات شهری از طریق پیگیری گزارشات ارسالی شهروندان به شهرداری بصورت آنلاین بر روی این نرم افزار توسط شرکت شتابدهنده پیشگامان ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی بمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
خیلی برنامه خوبی هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار