به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛
رئیس بیمارستان صحرایی استان یزد گفت: بیش از ۱۵۰ نفر پزشک در روستای خورمیز شهرستان مهریز به عموم مردم به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۶۵۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 25 September 2018

محمدرضا وفایی رئیس بیمارستان صحرایی استان یزد در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی در مهریز ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین و محکوم حمله تروریستی اهواز گفت: با همکاری سازمان‌های مختلف با احداث ۵۰ چادر و یونیت‌های دندان پزشکی،بیش از ۱۵۰ نفر پزشک و سه دستگاه اتوبوس ویژه انتقال خون، اورژانس ۱۱۵ و دیابت در روستای خورمیز با ۹ هزار جمعیت آماده خدمت رسانی به عموم مردم به صورت رایگان است.

وفایی افزود: با اتحاد و همدلی که در ارگان‌های مختلف به وجود می‌آید می‌توانیم از همه مشکلی به راحتی عبور کرد و به هدف اصلی که خدمت به مردم است رسید.

وی افزود: هدف از احداث این بیمارستان در کنار خدمت رسانی و اجرایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با تلاش وکوشش همه بسیجیان ایجاد اتحاد میان دستگا‌های دولتی و غیر دولتی است.

محمد رستگاری فرماندار مهریز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: بیمارستان صحرایی به روحیه ایثار وجهاد و با همکاری تمام سازمان‌های دولتی و خصوصی برای خدمت مستمر به مردم احداث شده است.

رستگاری افزود: هدف از احداث این بیمارستان صحرایی در کنار آمادگی برای زیرساخت‌ها مناسب به وجود آورنده روحیه ایثار و گذشت و چهار روز میزبانی شهرستان مهریز ازکادر درمانی و پزشکان خارج استان و استفاده عموم مردم از این بیمارستان است.

رئیس زاده رئیس جامعه پزشکی یزد گفت: در ادامه‌ی همین طرح پشنهاد شده است که تیم ثابتی در روستا‌های که نیازمند بیشترین کمک در زمینه بهداشتی را دارند با عنوان طرح شهید رهنمون اجرا شود.

رئیس زاده به اشاره به این که هر منطقه یک بیمارستان الگو دارد ادامه داد: در استان یزد منطقه حس آباد به عنوان الگوی نمونه بیمارستان صحرایی معرفی شده است و امیدواریم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی روستای خورمیز مهریز هم به عنوان الگوی این منطقه معرفی شود.

محمد علی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این مراسم احداث بیمارستان صحرایی را نماد تجلی کار کرد دقیق بسیج دانست و گفت: سازمان بسیج با امکانات اندک همیشه کار‌های بزرگی را انجام می‌دهد نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس است.

طالبی افزود: با افتتاح پنجمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی که با تلاش‌های دستنکاران استانی، شهرستانی و جامعه پزشکی در روستا‌های که از کمترین امکانات پزشکی برخوردار هستند می‌توان از ظرفیت‌های فراوان مردم این روستا نیز استفاده کرد.

صبح امروز بیمارستان صحرایی با حضور مسولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار