ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی آزمون سراسری ۹۷ در دانشگاه یزد از روز ۳۱ شهریورما جاری آغاز و تا ۴ مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 25 September 2018

معاون مدیر آموزش دانشگاه گفت: در سال جاری ۲هزارو ۷۶۲ نفر در دانشگاه یزد در مقطع کارشناسی پذیرفته شده‌اند که از این تعداد یکهزارو ۵۷۹ نفر از پذیرفته‌شدگان زن و یکهزارو ۱۸۳ نفر مرد هستند.

عبدالخالق ابویی افزود: حدود ۲۲۰ نفر از پذیرفته‌شدگان در دوره شبانه پردیس مهریز دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی گفت: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه یزد از شنبه ۳۱ شهریورماه تا چهارشنبه ۴ مهرماه به صورت متمرکز در محل سالن فجر درحال انجام است.

ابویی گفت: تمامی اطلاعیه ها و فرم های لازم، در کانال های مجازی مدیریت امور آموزشی دانشگاه یزد در " سروش "، " گپ " یا " ایتا " به آدرس @TazehayeAmoozesh و همچنین صفحه تارنمای دانشگاه یزد به آدرس www.yazd.ac.ir در زیر صفحه آموزش در قسمت اطلاعیه های آموزشی و یا صفحه ورود به سیستم آموزشی گلستان به آدرس golestan.yazd.ac.ir قرار داده شده است.

وی افزود: لازم است پذیرفته شدگان، اطلاعیه مذکور و فرم های آن را دانلود نموده و پس از تکمیل، اسکن فرمهای لازم را در مرحله ارسال مدارک در پذیرش غیرحضوری بارگذاری نموده و اصل فرمها را در زمان های اعلام شده برای تحویل مدارک و ثبت نام حضوری، به اداره پذیرش دانشگاه یزد مستقر در سالن فجر (جنب درب ورودی دانش) تحویل دهند.

این مقام مسئول گفت برنامه هفتگی کلاسی دانشجویانی که پذیرش حضوری خود را کامل می نمایند از قبل مشخص شده و از صبح روز بعد از پذیرش حضوری از طریق گزارش شماره 88 سیستم آموزشی گلستان دانشجو قابل مشاهده است.

به گفته وی اختصاص خوابگاه بلافاصله پس از انجام پذیرش حضوری و در اولین مراجعه دانشجو به دانشگاه یزد انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار