معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره نقش بخشداران در استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های بومی،‌گفت:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی برنامه‌های خود را با تمرکز بر رفع مشکلات اساسی مردم تدوین و اجرایی کنند.
کد خبر: ۶۵۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 25 September 2018

«محمدعلی طالبی» با بیان این‌که جوهره عملکرد مدیران باید در بازه زمانی چهار ساله مشخص شود،‌ اظهار کرد: چرخش مدیریت‌ها در کشور باید به گونه‌ای باشد که فرصت برای فکرها و اندیشه‌های جدید فراهم آمده و انگیزه‌های بیشتر در خدمت به مردم ایجاد شود .

وی با اشاره به منصوب شدن چند بخشدار جدید در سطح استان یزد، افزود: بخشداران باید به عنوان نماینده دولت بیشترین ارتباط و تعامل سازنده را سایر ارکان مدیریتی حوزه استحفاظی خود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد شوراها، دهیاری‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را از جمله ارکان مدیریتی یک جامعه دانست و بیان کرد:‌ جهت‌گیری فعالیت‌ها باید متمرکز بر مشکلات اساسی مردم داشته باشد.

طالبی جزیره‌ای عمل کردن را آسیب جدی مدیریت و توسعه کشور عنوان کرد و ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های بومی برای توسعه مناطق مختلف استان و کشور متناسب با شرایط هر منطقه باید در دستور کار جدی مسئولان و دست‌اندکاران اجرایی قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت تلاش برای توسعه اقتصادی استان،‌ خاطرنشان کرد: گردشگری و صنایع از جمله ظرفیت‌های شناخته شده استان یزد برای توسعه اقتصادی هستند که باید بیش از پیش نسبت به استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار