نمایشگاه هفته دفاع مقدس (31 شهریور الی 6 مهر )، دوشنبه‌شب با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در محل شرکت آب و فاضلاب روستایی(آبفار ) شهرستان مهریز افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 25 September 2018

این نمایشگاه شامل چندین غرفه و چادر شامل محل اسکان رزمندگان اسلام، امکانات و تجهیزات نظامی و برنامه‌های فرهنگی آن دوران است.
نمایشگاه باهدف زنده نگه‌داشتن لحظه‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم، جوانان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی است.
این نمایشگاه به همت روابط عمومی اداره آب و فاضلاب روستایی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج دایر و تا دهم مهرماه جاری برای بازدید عموم دایر است.
امام‌جمعه مهریز در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این شهر گفت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و نشان دادن لحظه‌های دفاع مقدس در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری در ترویج فرهنگ شهادت مؤثر است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ورود آن‌ها به انجام این‌گونه برنامه‌ها خیلی ارزشمند است و باید قدردانی به عمل آید.
همچنین رئیس اداره آبفار مهریز گفت: برای نخستین بار و با هدف ترویج فرهنگ شهادت و نشان دادن لحظه های معنوی دفاع مقدس این نمایشگاه راه‌اندازی شد.
محمدمهدی خلاصه زاده افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جزو کارهای مهم این اداره است که با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.
به مناسبت هفته دفاع مقدس 50 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مهریز اجرا می‌شود.
مهریز 200 پایگاه مقاومت، 25 هزار بسیجی و 2 هزار رزمنده دفاع مقدس دارد.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع‌شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار