معاون استاندار یزد:
یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: بخشداران باید با ایجاد رویکرد تعاملی، بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهند .
کد خبر: ۶۵۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 25 September 2018

محمدعلی طالبی دوشنبه شب در آیین تکریم و معارفه بخشدار عقدا با تقدیر از ثبات مدیریتی در بخش عقدا و اعلام رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته افزود: آقای پایدار یکی از معدود بخشدارانی است که پس از تغییر دولت تصمیم به تثبیت ایشان گرفته شد.
وی با اشاره به ناگزیربودن تغییرات در مسئولیت‌ها اضافه کرد: نتیجه تلاش‌ها و جوهره عملکرد مدیران باید در بازه زمانی چهارساله مشخص شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: چرخش مدیریت‌ها در کشور باید به گونه‌ای باشد که فرصت برای فکرها و اندیشه‌های جدید فراهم آمده و انگیزه‌های بیشتر در خدمت به مردم ایجاد شود.
طالبی با بیان اینکه بخشدار باید به عنوان نماینده دولت بیشترین ارتباط و تعامل را با سایر ارکان مدیریتی نظیر شوراها، دهیاری‌ها، تشکل‌ها و... داشته باشد، بر حضور بخشداران در بخش‌ها و روستاها و ارتباط تنگاتنگ با مردم تاکید کرد.
معاون استاندار یزد با اشاره به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: جهت‌گیری فعالیت‌ها باید تمرکز بر مشکلات اساسی مردم باشد و از تصمیمات جزیره‌ای پرهیز گردد.
وی در توضیح این مطلب بیان داشت: باید از منابع و ظرفیت‌های موجود بیشترین استفاده صورت گیرد و با رویکرد تعاملی دستگاه‌ها بیشترین بازخورد و نتیجه در راستای رفع مشکلات مردم حاصل شود.
طالبی با تشریح وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منطقه گفت: گردشگری و صنعت دو پتانسیل مهم بخش عقداست که باید مورد توجه و اهتمام جدی بخشداری قرار گیرد.
وی با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و تضعیف انسجام ملی به کار گرفته است و مدیران باید شکاف‌های احتمالی بین مردم و مسئولان را با درایت کمرنگ کرده و در جهت افزایش اتحاد و انسجام تلاش کنند.
فرماندار اردکان نیز در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز، پنج سال خدمات ناصر پایدار در بخش عقدا را قابل تقدیر دانست و گفت: در این مدت اقدامات خوب و ثمربخشی صورت گرفته است و انتظار می‌رود بخشدار جدید این راه را با قوت ادامه دهد.
هادی مقیمی اظهار داشت: جابه‌جایی مسئولیت‌ها موجب افزایش انگیزه می‌شود و خدمت در نظام جمهوری اسلامی امانتی است که باید پاس داشته شود، لذا مهم این است که فرصت پیش رو در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی بیشتر آنان قرارگیرد.
فرماندار اردکان، بخش عقدا را از لحاظ تاریخی، فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید با نوآوری و خلاقیت بیشتر، خدمت به مردم این بخش شدت گیرد.
وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی مستقیم با آمریکا قرار داریم، مسئولیت اصلی بخشدار را حفظ وحدت و انسجام در میان مردم و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حفظ و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌هایی دانست که در بخش عقدا وجود دارد.
مقیمی خاطرنشان کرد: از بخشدار جدید انتظار می‌رود با ایجاد تعامل و همگرایی بیشتر در منطقه و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، از ایجاد بحران‌های احتمالی که دشمن در صدد خلق آن‌هاست جلوگیری کند.
وی گفت: مسئولان باید مطالبات و انتظارات را در بین مردم تعدیل کنند و قول‌های داده‌ شده با در نظرگرفتن امکانات و ظرفیت‌های موجود داده شود تا خدمات عمرانی بیشتری در بخش‌ها ارائه شده و از دامن‌زدن به وعده‌هایی که سرانجام مشخصی ندارند پرهیز شود.
در پایان این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد، از زحمات ناصر پایدار تجلیل و محسن طالعی اردکانی به عنوان بخشدار عقدا معرفی شد.
بخش عقدا در شمال اردکان قرار دارد و جمعیت آن حدود هشت هزار نفر است.
فاصله شهر تاریخی عقدا تا شهر اردکان 40کیلومتر است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار