ناصری یزدی تأکید کرد:
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت دوبانده کردن جاده یزد- طبس،‌گفت: ساماندهی توقفگاه‌های بین جاده‌ای نقش مهمی در کاهش حوادث جاده‌ای استان یزد ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۵۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 25 September 2018

آيت‌الله «محمدرضا ناصري‌یزدی» با اشاره به سختی و حساس بودن فعالیت اداره کل راهداری استان،‌ اظهار کرد:‌ لازم است که مدیران و معاونین اجرایی این اداره کل به فکر انجام کارهای جدید، خوب، وسیع پرمایه باشند.

وی دوبانده کردن جاده یزد- طبس را یکی از اولویت‌های اجرایی اداره راهداری یزد دانست و افزود: رفت و آمد در اين محور افزايش يافته و با توجه به گزارش حوادث متعدد در این مسیر،‌ دو بانده شدن آن بسياري از مشكلات را كاهش مي‌دهد .

امام جمعه یزد با بیان این‌که در شرايط فعلي بايد كارها به صورت جدي و انقلابي حل شود و ديگر وقت معطلي براي فراهم شدن مقدمات نيست،‌گفت:‌ امیدواریم با نهادینه شدن فرهنگ کار انقلابی بین مدیران و مسئولان کارهای بر زمین مانده هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا در آیند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاكيد كرد: بحث حمل و نقل نيز بسيار حائز اهميت است و بايد به سرعت ساماندهي شود، به ويژه توقفگاه‌هاي بين جاده‌اي بايد براي نماز و استراحت مردم ساماندهي شوند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: مردم اكنون در سختي‌هايي قرار دارند اما در ادارات بايد تلاش کنند تا شرايط آسايش مردم فراهم شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار