رئیس حوزه هنری استان یزدگفت:همایش تبیین قرآنی انقلاب اسلامی با محوریت سوره صف، با حضور علما، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و نظامی و اقشار مختلف در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 25 September 2018

محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: همایش تبیین قرآنی انقلاب اسلامی در اربعین انقلاب با هدف معرفی و تبیین انقلاب اسلامی از منظر قرآن کریم با محوریت سوره صف، با حضور علما، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و نظامی و اقشار مختلف در یزد برگزار شد.

کوچک زاده افزود: در این همایش دو روزه پنج نفر از آینده‌پژوهان کشوری و دو تن از محققان یزدی در قالب نشست‌های هیئت‌های اندیشه‌ورزی و ایده‌پردازی قرآنی به تبیین ماجرای انقلاب اسلامی در قرآن کریم پرداختند.

وی جهاد کبیر، لزوم مرجع قرار دادن قرآن در تبیین انقلاب اسلامی ایران، اصول مواجهه با چالش‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه قرآن، مطالعه تفصیلی پیکره سوره صف و ارتباط آن با انقلاب اسلامی، آشنایی با تحرکات جبهه باطل برای اطفاء نور الله در ایران و نور؛ زیرساخت ماجرا‌های عظیم الهی با رویکرد ماجرای اربعین از جمله عناوین معارف قرآنی این همایش اعلام کرد.

رئیس حوزه هنری استان مرجع قرار دادن قرآن در تبیین انقلاب اسلامی ایران، اصول مواجهه با چالش‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه قرآن، از جمله عناوین معارف قرآنی این همایش اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار