مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: همزمان با اول مهرماه و بازگشایی مدارس، کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این روز به صورت رایگان عضوگیری می‌کنند .
کد خبر: ۶۵۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 23 September 2018

«رقیه دوست فاطمی‌ها» در این خصوص اظهار كرد: همزمان با اول مهرماه و روز بازگشایی مدارس، کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این روز از میان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، عضو رایگان می‌پذیرند .

وی با بیان این که هر فرد تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر و یک قطعه عکس می‌تواند عضو رایگان کتابخانه‌ها‌ شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به هر یک از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، تنها با پرداخت مبلغ صدور کارت، به عضویت عادی یا سراسری کتابخانه‌های عمومی درآیند .

دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود .

گفتنی است، هم‌اکنون 109 باب کتابخانه عمومی در استان یزد فعال است که از این تعداد، 96 باب تحت مدیریت نهاد کتابخانه‌های عمومی و 13 باب نیز با مشارکت این نهاد اداره می‌شود و قریب به 10 درصد از مردم استان نیز عضو این کتابخانه‌ها هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار