استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: تلاش معلمان و فرهنگیان زمینه ساز تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 23 September 2018

'محمود زمانی قمی' در آیین به صدا در آوردن زنگ مهر و مقاومت که با بازگشایی یکهزار و 981 مدرسه استان یزد همراه بود با بیان اینکه توسعه، ترقی و اعتلای ایران اسلامی در دست با کفایت معلمان است افزود: دانش آموختن و دانش آموزی کار مهمی است اما بیش از آن تربیت صحیح و درست نسل جوان با اهمیت است.
وی ضمن قدردانی از تلاش های فرهنگیان استان ادامه داد: این رسالت بزرگ و خطیر در دست با کفایت اهل ادب و فرهنگیان است.
استاندار یزد با اشاره به همراهی و همکاری معلمان مدرسه شهیدکارگر در فصل تابستان برای ساخت مدرسه جدید افزود: باید تمام فرهنگیان ایران و استان به این امر افتخار کنند زیرا عناصری در کسوت مدیریتی و معلمی علاوه بر تعلیم و تربیت دانش آموزان در ساخت مدرسه به صورت مستقیم وارد عمل می شوند.
وی اظهار داشت: ردپای این عمل فقط در سیره اهل بیت (ع) می توان دید و اینها پیروان واقعی ائمه اطهار (ع) هستند.
حسین فلاح فرماندار میبد هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های خیرین و فرهنگیان این شهرستان گفت: طبق برنامه سالانه باید 10 مدرسه خیری در میبد ساخته شود که در سه سال گذشته 33 مدرسه در این شهرستان احداث شده است.
مدرسه شهید سعید خلیل کارگر در زمینی با زیربنایی یکهزار و 600 مترمربع در 2 طبقه و 9 کلاس به همت خیرین و خانواده شهید خلیل کارگر ساخته شده است.
همچنین امروز / یکشنبه / با حضور جمعی از مسوولان استان، یک مدرسه خیری 6 کلاسه با زیربنای یکهزار و 100 متر مربع به همت خیر علی و محمد زارع شاهی افتتاح و عملیات ساخت دبستان خیری 6 کلاسه طیبه ثابتی نیز آغاز شد.
در سال تحصیلی جدید 21 هزار دانش آموز در شهرستان میبد در 147 باب مدرسه مشغول به تحصیل شدند .
شهرستان میبد در 45 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
تعداد دانش آموزان استان یزد افزون بر 250 هزار نفر اعلام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار