فرماندار میبد مطرح کرد
فرماندار میبد با اشاره به اینکه باید هرساله ۱۰ مدرسه خیری را در میبد احداث کنیم، گفت: ۳۲ مدرسه توسط خیرین میبدی طبق برنامه سه‌ساله احداث‌شده است.
کد خبر: ۶۵۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 23 September 2018

حسین فلاح یخدانی صبح امروز در آیین آغاز سال تحصلی جدید که در مدرسه شهید خلیل کارگر برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت سیزدهم محرم، گفت: امیدواریم با تلاشی که شما دانش آموزان خواهید داشت در این عرصه به‌خوبی بدرخشید.

وی افزود: همه تلاش‌ها در این جهت است که شما دانش آموزان در یک کارزاری به‌تمام‌معنا با تلاش، همت و کوشش بدرخشید و این عقلانیت و هنر برخورد با مسائل و مشکلات بسیار مهم است که قطعاً شما به کمک معلمین و مدیران عزیز می‌توانید از این مشکلات فائق آیید.

فرماندار میبد با اشاره به اینکه ان‌شاءالله تداوم افتخارآفرینی دانش آموزان را در سال‌های آینده به برکت همکاران در آموزش‌وپرورش داشته باشیم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی که تا سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده‌ایم باید هرسال ۱۰ مدرسه خیر ساز را در شهرستان میبد احداث کنیم.

فلاح یخدانی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه سه‌ساله که تعریف‌شده تاکنون ۳۲ مدرسه خیرین احداث‌شده که نشان‌دهنده تلاش، پشتکار و همت خیرین بوده و هر مدرسه نزدیک به ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون هزینه تجهیز دارد که دولت فراهم می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار