بوکسور ۲۸ ساله بریتانیایی حریف روس خود را در راند هفتم ناک‌اوت کرد.
کد خبر: ۶۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 23 September 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از انتخاب، آنتونی جاشوا، قهرمان شکست‌ناپذیر سنگین‌ وزن بوکس جهان با ناک‌اوت کردن الکساندر پوتکین از عنوانش دفاع کرد.

بوکسور ۲۸ ساله بریتانیایی که کمربند قهرمانی سازمان‌های دبلیو‌بی‌ای، دبلیو‌بی‌او و آی‌بی‌اف را در اختیار دارد، پیش از این متهم شده بود که از مبارزه با حریفان قدرتمند طفره می‌رود، اما او حریف روس خود را در راند هفتم ناک‌اوت کرد. حریفی که پیش از این تمام مسابقه‌هایش جز جدال برابر ولادیمیر کلیچکو را برده بود و تا به حال این گونه ناک‌اوت نشده بود.

پوتکین شروع خوبی در مبارزه داشت و در راند‌های ابتدایی به بینی جاشوا صدمه زد، اما در ادامه اعتماد به نفس جاشوا بالاتر رفت و توانست حریف را نقش بر زمین کند.

جاشوا که در هنگام آماده‌سازی برای این مبارزه سرما خورده بود و دست راستش هم مشکل داشت، پس از مبارزه به تمجید از حریف ۳۹ ساله پرداخت: پوتکین حریف خیلی سختی بود و ثابت کرد هوک‌های چپ و ضربات تهاجمی بسیار خوبی دارد. این جا آمدم که از مبارزه لذت ببرم و تمام تلاشم را هم کردم. می‌دانستم که او سر قدرتمند و بدن ضعیفی دارد و تلاش کردم به طور ترکیبی به او ضربه بزنم. این مسابقه‌ای بود که امکان داشت هفت، نه و یا دوازده راند طول بکشد.

آنتونی جاشوا تا اینجا ۲۲ مبارزه در بوکس حرفه‌ای داشته، در تمامی آن‌ها پیروز شده و ۲۱ حریفش را هم ناک‌اوت کرده است. تنها مبارزه او که ۱۲ راند طول کشید و حریف با امتیاز باخت، مبارزه ماقبل آخر بوکسور بریتانیایی مقابل جوزف پارکر نیوزیلندی بود که ماه مارس در کاردیف ولز برگزار شد.

جاشوا گفت: خوشحالم که دوباره به روند ناک‌اوت کردن حریفان بازگشتم.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار