مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد گفت: برای نخستین بار کار تهیه و تدوین آلبوم تمام شهدا با همکاری مردم و خانواده ها آغاز شد .
کد خبر: ۶۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 22 September 2018

سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرهنگ دوست  افزود: در این ارتباط خاطره شهدا جمع آوری و آلبوم هایی در چهار الی هفت برگ تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه آلبوم خاطره شهدای شهرستان ها توزیع شد، بر همکاری مردم، خانواده شهدا و پیگیری مسئولان و پایگاه های مقاومت هر منطقه برای تهیه آن تاکید کرد.
این مسئول، جمع آوری خاطره شهدا و مصور کردن آن را از مهمترین فعالیت های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن خاطره شهیدان و موجب ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت ذکر کرد.
فرهنگ دوست، به اهمیت جمع آوری خاطره رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با آنها و دیگر همسنگران به عنوان یک ضرورت مهم یاد کرد.
وی تصریح کرد: پایگاه های مقاومت با همکاری مردم نقش مهمی در تحقق این عمل دارند و باید مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه را یاری دهند.
یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی و 40 هزار رزمنده دارد که در دفاع مقدس در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته اند و استان سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار