استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: اگرچه حمله رژیم بعثی عراق به ایران ناجوانمردانه بود اما پیروزی مقتدرانه مردم در این جنگ، آن را ماندگار کرده است.
کد خبر: ۶۵۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 22 September 2018

زمانی قمی استاندار یزد در مراسم رژه نیروهای مسلح یزد گفت: ۳۱ شهریور یادآور حمله ناجوانمردانه بعث عراق به مرز‌های جغرافیایی و علی الخصوص مرز‌های عقیدتی کشورمان ایران است و هرچند حادثه تلخی بود، اما پیروزی مردم آنقدر زیبا بود که جاودانگی خود را برای همیشه به جای گذاشته است.

زمانی قمی افزود: جنگ‌های بسیار و با انگیزه‌های متفاوتی دیده ایم در صورتیکه بسیاری از این جنگ ها بنا به دلایلی فراموش شده اند و یا با انگیزه‌های منفی از آن یاد می‌شود و کمتر جنگ‌هایی هست که جاودانه باشد اما دوران دفاع مقدس و جنگ هشت سال ایران و عراق برای همیشه در اذهان مردم ایران و جهان ماندگار خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فراموش نشدنی است چرا که رنگ کربلا و حسین بن علی (ع) را به خود‌گرفته است و ما وقتی صدق و صادق بودن را در جریانی می‌بینیم لذت می بریم.

استاندار یزد افزود: نهضت بزرگ ما؛ دفاع مقدس برای همیشه باقی می‌ماند و دنیا خواران باید بدانند ایران قدرتمند است و امروز اگر بخواهند حرکتی کنند دندان‌هایشان را خورد می‌کنیم.

زمانی قمی بیان کرد: دفاع مقدس، رزمندگان، سپاه و ارتش و تمام نیرو‌هایی که این جنگ را اداره کردند رنگ نهضت کربلا به جبهه‌ها را برده اند و برای همیشه در ذهن مردم ایران و دنیا ماندگار می مانند.

وی ادامه داد: کاروان انقلاب اسلامی در حرکت است و فراز و فرود دارد، اما به نتیجه می‌رسد چرا که هدفش منطق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار