امام جمعه بافق گفت: اگر مدیریت صحیح در کشور اعمال شود بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور حل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 22 September 2018

امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان به جریانات عاشورا اشاره کرد و گفت:اگر در طول تاریخ به شهادت بزرگانی که در راستای اسلام به شهادت رسیده اند نگاه کرد می‌توان دید که این بزرگان امام ستیزی، دین ستیزی و عدالت ستیزی را دور زده اند.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی با اشاره به پیام امام حسین (ع) در روز عاشورا افزود:وقتی جامعه بصیرت و اگاهی نداشته باشد بالاترین خطا را انجام می‌دهد که وظیفه ما در جامعه شناخت امام و رهبرمان است.

وی با بیان اینکه برخی به اسم دین و مذهب بزرگترین جنایات را در طول تاریخ انجام داده و انجام می‌دهند تصریح کرد:در کشور برخی در حال خدشه دار کردن جریان عاشورا هستند، اما باید ارزش‌های دین در جامعه حفظ شود.

خطیب جمعه بافق با اشاره به ۱۱ محرم روز اسرای اهل بیت به تشریح اسرای کربلا پرداخت و گفت:اسرای کربلا پیام عاشورا را در تمامی نقاط اعلام کردند و قیام کربلا به برکت اسرا باقی مانده است که امروزه مردم باید در کنار در حرکات دشمن مراقب ارزش‌های اسلامی باشند.

سلیمانی با تشکر از هیات‌ها و تمامی مسوولان برای عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و برقراری نظم در نماز ظهرعاشورا گفت:حضور مردم بافق در نمازظهرعاشورا در کل استان استثنایی بود و باید تلاش شود که این حرکت ماندگار و ثبت جهانی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرارگیری در استانه هفته دفاع ادامه داد:انقلاب ما یک انقلاب نوپاست و دشمن تاکنون نتوانسته است یک وجب از خاک کشور را تصرف کند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه امروز برگ برنده دنیا در دست ماست افزود:قدرت و اقتدار ما باعث شده دشمنان شکست بخورند و امروز با اقتدار‌ترین کشور از نظر امنیت داهلی و اختراع سلاح در منطقه خاورمیانه ایران است.

سلیمانی به مباحث مطرح شده در ملاقات رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد:عدم اعتماد هم پیمانان امریکا بر روی مسئله برجام، استضیاح احتمالی ترامپ بخاطر فساد‌های اخلاقی، اعلام همکاری برخی کشور‌های دنیا با ایران و داشتن نیرو‌های جوان در کشور برخی از مباحث مهم مطرح شده در این دیدار بود.

وی بر لزوم اعمال مدیریت صحیح در کشور تاکید وبا اشاره به ضعف داخلی کشور تصریح کرد:شاید ۱۰ درصد مشکلات کشور بخاطر تحریم‌ها باشد، اما اگر مدیریت صحیح در کشور اعمال شود بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور حل می‌شد.

امام جمعه بافق افزود:ما اگر توان داریم باید وارد میدان شویم و اگر توان نباشد دشمن از این موقعیت استفاده می‌کند و به کشور ضربه می‌زند.

وی بیان داشت:مجلس باید یک بودجه‌ای را در اختیار بگیرد که اگر دشمن خواست حرکتی را انجام دهد بتوانیم از کشور دفاع کنیم.

امام جمعه بافق با اشاره به قرارگیری در استانه سال تحصیلی خطاب به اساتید اموزشی گفت:باید سعی شود در کنار تربیت مسائل انقلاب و دفاع را به دانش اموزان و دانشجویان اموزش داد تا بفهمند ایران در کجای جهان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار