بانوان والییالیست ایران موفق شدند در دومین دیدار خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا با نتیجه سه بر دو فیلیپین را شکست دهند.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 18 September 2018

به گزارش «تابناک یزد»، در دومین روز از ششمین دوره جام کنفدراسیون بانوان آسیا تیم ملی کشورمان مقابل فیلیپین قرار گرفت و با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

مهرگان بازی روز گذشته (دوشنبه) را با ترکیب کدخدا، صابری، برهانی، صفری، علیخانی، باقرپور، نگار کیانی (لیبرو) آغاز کرد.

ست اول هر دو تیم ابتدای بازی پایاپای پیش رفتند اما نخستین وقت فنی با نتیجه ٨-٦ به سود ایران گرفته شد. اختلاف امتیاز باعث شد تا مربی فیلیپین با گرفتن وقت اضافه نکات لازم را گوشزد کند اما بازهم بانوان کشورمان با حفظ اختلاف بازی را پیش بردند اما بازیکنان فیلیپین در ادامه با کم کردن اختلاف با نتیجه ٢٩ بر ٢٧ پیروز شدند.

ست دوم بازیکنان ایران شروع خوبی داشتند. با وجود توپ گیری های خوب حریف، بازیکنان کشورمان با حمله و دفاع خوب با اختلاف پیش افتادند و توانستند این ست را با نتیجه ٢٥ بر ١٦ به برتری برسند.

در ست سوم با اشتباهاتی که بازیکنان ایران داشتند، حریف از موقعیت استفاده کرد و در ابتدای بازی با اختلاف پیش افتاد. وقت های استراحت مهرگان هم جواب نداد و اشتباهات بازیکنان باعث شد تا ایران نتیجه را ٢٥ بر ١٦ واگذار کند.

ست چهارم بازیکنان ایران با شروع خوبی که داشتند از حریف با اختلاف زیادی پیش افتادند. در این بازی مهسا کدخدا با سرویس های خوبی که زد امتیازهای زیادی را برای ایران کسب کرد. ندا چملانیان نیز نقش موثری در کسب امتیازها داشت. بانوان کشورمان این ست را با امتیاز ٢٥ بر ١٢ پیروز شدند تا همه چیز برابر پیگیری شود.

در ست پنجم هم ایران با ارائه بازی بهتر موفق شد با اختلاف پیش بیفتد اما فیلیپین هم توانست اختلاف را جبران کرده و بازی را پایاپای پیش ببرد. در نهایت این بازی ١٥ بر ١٣ به سود ایران تمام شد.

تیم ایران در بازی نخست هم قزاقستان را شکست داده بود. این برای نخستین بار در تاریخ والیبال بانوان در 40 سال اخیر است که قهرمانی آسیا را با دو برد پیاپی آغاز می کند.

ایران امروز در سومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف استرالیا می رود.

برنامه کامل روز سوم به شرح زیر است:
ایران – استرالیا، ساعت 11
ویتنام – چین تایپه، ساعت 13:30
قزاقستان – فیلیپین، ساعت 16
کره جنوبی – تایلند، ساعت 18:30

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار