یزد - ایرنا - دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران که پنجشنبه هفته گذشته با شرکت 17 نفر از اعضای باشگاه های شهرستان های یزد در ورزشگاه شهید نصیری مرکز این استان آغاز شده بود، دوشنبه شب با اهدا گواهی دوره پایان یافت.
کد خبر: ۶۵۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 18 September 2018

این دوره زیرنظر فدراسیون فوتبال و با همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال یزد به مدت پنج روز و با ارائه 40 ساعت تدریس نظری و عملی برگزار شد.
شرکت کنندگان زیرنظر «سعید خدا رحمی » از مدرسان اعزامی فدراسیون با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا شدند.
مدرس فدراسیون فوتبال یادآور شد: توجه به مقوله آموزش و برگزاری دوره های علمی جزو برنامه های مهم فدراسیون است که با همکاری هیات استان ها انجام می شود.
خدا رحمی در حاشیه آیین اختتامیه دوره یادشده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رکن اصلی توسعه رشته فوتسال و فوتبال در گرو برگزاری دوره های آموزشی است، می بایستی برای انجام آن اقدام لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: هیات فوتبال استان ها با درخواست از فدراسیون بر حسب نیاز در برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان خود و ارتقای علمی آنها اقدام می کند.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد پیشتر گفته بود: ارتقای علمی و عملی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در گرو برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسان فدراسیون است.
عبدالرضا دستا افزود: اطلاعات مربیان ورزشی برای موفقیت در میدان های ورزشی باید به روز باشد و بر آمادگی جسمی خود بیفزایند تا بتوانند در مربیگری و تربیت بازیکن به وظایف خود عمل کنند.
یزد 60 تیم فوتسال در رده های مختلف سنی در لیگ استانی دارد و افزون بر 70 مربی فوتسال در این منطقه فعالیت دارند.
این استان بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار