سردار هدایتی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد،‌گفت: 200 برنامه فرهنگی،‌آموزشی و تبیینی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی ستادکل نیروهای مسلح به استان یزد ابلاغ شده است.
کد خبر: ۶۵۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 18 September 2018

سردار «رضا هدایتی» با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ‌اظهارکرد: پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس پایه‌های بقای انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرده است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از ضرورت‌های اجرایی برای حراست از ارزش‌های انسانی و معنوی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان این‌که 200 برنامه از سوی ستادکل نیروهای مسلح برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط ادارات استان‌های کشور ابلاغ شده است، گفت: متأسفانه تاکنون فقط 17 سازمان پاسخ ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح را جواب دادند.

سردار هدایتی در ادامه با اشاره به نقش رزمندگان در توسعه کشور،‌ تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زمان جنگ با ایثار و جانفشانی مسیر توسعه کشور را هموار و امروز رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر مستکبران از ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان این‌که همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید تمام سعی خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس بکار گیرند،‌ خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس باید در اولویت اجرایی مسئولان و مدیران قرار گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار