در آستانه تاسوعای حسینی؛
در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، سومین کاروان خادم یاران رضوی از اردکان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 18 September 2018

شامگاه دوشنبه و در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و با بدرقه مسئولین، سومین کاروان از بسیجیان گردان امام حسین (علیه‌السلام) اردکان به‌عنوان خادم یار به مشهد مقدس اعزام شدند.

این افراد در مدت حضور خود در مشهد مقدس در بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی به‌عنوان خادم یار به زائران آستان مقدس حضرت امام رضا (علیه‌السلام) خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم بدرقه این کاروان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (علیه‌السلام)، خادمی حرم حضرت امام رضا (علیه‌السلام) را توفیقی الهی دانست و بر قدردانی و شکرگزاری این توفیق تأکید کرد.

وی افزود: کسی که خداوند دوستی و محبت اهل‌بیت را به او بدهد خیر دنیا و آخرت به او عطاشده است و شک نکند که اهل بهشت است. با توسل به اهل‌بیت می‌توان با خداوند حرف زد.

امام‌جمعه اردکان در پایان گفت: گناه، موجب تضعیف محبت به اهل‌بیت در دل انسان می‌شود. ما نباید از در خانه اهل‌بیت دور شویم. امروز جوانان و نوجوانان ما در هجمه گناهان بسیاری قرار دارند که ممکن است سرنوشت دنیا و آخرت آن‌ها تغییر کند.

گفتنی است که این طرح به همت فرهنگی گردان امام حسین (علیه‌السلام) اردکان و با هماهنگی صورت گرفته با آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار