مسئول بسیج کارمندان یزد:
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان یزد از اعزام ۱۰ تیم در قالب «میز خدمت» به مناطق محروم و حاشیه شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 17 September 2018

حسن ابراهیمی‌بشکانی با اشاره به اینکه یکی از برنامه بسیج از ابتدای سال در جهت خدمت‌رسانی به مردم، ایجاد میز خدمت است، گفت: میز خدمت با همکاری دستگاه‌های اداری و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

وی هدف سازمان بسیج کارمندان از این میز خدمت را، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهرها و بر اساس نیازهای هر منطقه، محله و منطقه محروم دانست و افزود: گروهی متشکل از دستگاه‌هایی که می‌توانند مشکلات مردم را در آن زمینه حل کنند به آن مناطق اعزام و حضوری و چهره به چهره با مردم مسائل و مشکلات آن‌ها را می‌شنوند و مشکلات را حل و یا راهکارهای قانونی آن را به مردم ارائه می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان یزد یکی دیگر از اهداف میز خدمت را آشنا کردن مردم با قوانین دانست و ابراز داشت: راهکارهای حل مشکلات به مردم گفته می‌شود تا بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر مسائل و مشکلات خود را حل کنند.

به گفته‌ی ابراهیمی‌بشکانی بسیاری از مشکلاتی که مردم به آن مبتلا هستند به این دلیل است که قوانین را نمی‌دانند و راه‌های حل آن را نیز بلد نیستند و با توجه به اینکه حضور مردم در مراکز شهرستان‌ها به استان مشکل و امکان تردد برای مشکلات خود را ندارند، ما بتوانیم با حضور در آن محل مشکلات مردم را رفع کنیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه این برنامه از ابتدای سال شروع‌شده و برنامه‌های مختلفی در مناطق و روستاهای محروم برگزارشده است، تصریح کرد: با توجه به ابلاغ رزمایش خدمت در شهریورماه توسط سازمان بسیج برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان یزد با اشاره به اینکه برنامه میز خدمت به‌صورت مشترک امروز با اعزام ۱۰ گروه به ۱۰ شهرستان اجرا می‌شود، اذعان داشت: تیم‌ها با حضور خود در ۱۰ نقطه محروم شهرستان‌ها، روستاها و در مناطق حاشیه شهر یزد حضور پیدا می‌کنند و مشکلات مردم را رفع می‌کنند.

ابراهیمی‌بشکانی در پایان بابیان اینکه این برنامه فقط مختص این رزمایش نیست و کماکان ادامه دارد و به‌صورت فصلی و ماهی هر منطقه شناسایی و بر اساس آن مشکلات تیم‌ها اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این کار تداوم خواهد داشت تا زمانی که دیگر این مشکل را نداشته باشیم و یا مردم با روش حل مشکلات خود آشنا شده باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار