مدیرکل پیشین پزشکی قانونی یزد مطرح کرد
مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های این سازمان برای بهبود خدمت‌رسانی، گفت: تمامی تجهیزات پزشکی قانونی استان یزد به‌روز بوده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۵۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 17 September 2018

امیدرضا کارگر در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید پزشکی قانونی استان یزد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و با اشاره به اقدامات انجام‌شده این سازمان در پنج سال گذشته، گفت: این سازمان در طول این پنج سال موفق بوده است در راستای تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی پزشکی قانونی و افزایش کیفیت کارشناسان پزشکی قانونی استان اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

وی افزود: خوشبختانه در راستای پروژه‌های عمرانی پزشکی قانونی، پروژه شهرستان اردکان در سال ۹۳ تکمیل و تجهیز شده و در اردیبهشت‌ماه همان سال به افتتاح رسیده است؛ همچنین پروژه عمرانی پزشکی قانونی شهرستان اردکان در سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر در ارائه خدمات به همشهریان مشغول هستند.

مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان یزد اظهار داشت: در این سال‌ها عمده مشکلات ما، پروژه پزشکی قانونی یزد در منطقه خلدبرین بوده است که علیرغم اینکه یک دهه از کلنگ‌زنی آن می‌گذشت، هنوز به افتتاح نرسیده بود که در این راستا تأمین اعتبار صورت نگرفته و این پروژه به‌خوبی پیش نرفته بود؛ اما در حال حاضر این پروژه به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده که امید در سال جاری این پروژه به افتتاح برسد.

کارگر بابیان اینکه در حال حاضر خوشبختانه تمام تجهیزات پزشکی قانونی استان یزد به‌روز است، تصریح کرد: در این سال‌ها همواره درصدد این بوده‌ایم تا کیفیت را در محورهای سلامت، سرعت، قیمت و دقت به جایگاه اصلی خود برسانیم؛ چنانچه در حال حاضر در راستای محور سلامت گواهی هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مدت‌زمان رسیدگی در بخش معاینات بالینی به همان روز بهبود یافته است، عنوان کرد: در بخش تشریح میانگین زمان کارشناسی درگذشته ۷۸ روز بوده که خوشبختانه در سال گذشته به ۵۳ روز رسیده است؛ همچنین مدت‌زمان رسیدگی در بخش کمیسیون درگذشته ۳۰ روز بوده که در سال گذشته به ۲۵ روز کاهش‌یافته است.

مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان یزد بیان داشت: در حوزه پژوهش در این سازمان اقدام خاصی صورت نگرفته است؛ اما در حوزه آموزش در وضعیت خوبی برخوردار هستیم؛ چراکه در آموزش هزینه خوبی شده است و در حال حاضر شاهد نتایج این مهم هستیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تعامل سازمان پزشکی قانونی استان یزد با دستگاه‌های مرتبط با این سازمان استان مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: درواقع اغلب مشکلات با انعقاد تفاهم‌نامه حل‌وفصل شده است و کمتر دستگاهی در استان وجود دارد که از تعامل این سازمان رضایت نداشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار