امروز استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای جبران شکست دور رفت مقابل السد در ورزشگاه جاسم بن حامد مقابل السد قطر به میدان می رود.
کد خبر: ۶۵۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 17 September 2018

به گزارش تابناک یزد، دو تیم درحالی امروز مقابل هم به میدان می روند که دیدار رفت در ورزشگاه آزادی با حساب سه بر یک به سود حریف قطری به پایان رسید تا اینک شفر و شاگردانش کار بسیار سختی برای این دیدار داشته باشند.

استقلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ را بسیار خوب و فراتر از حد انتظار آغاز کرد. آبی‌پوشان در گروه مرگ بالاتر از قدرت‌های برتر قاره نظیر الهلال و العین صدرنشین شدند. درخشش ستاره‌هایی نظیر مامه تیام، سرور جباروف و ... باعث شد هوادارن پرشمار این تیم بیش از پیش به کسب ستاره سوم امیدوار باشند.

السد-استقلال؛ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا//تلاش برای بزرگ ترین بازگشت آسیایی

اولویت اصلی کادر فنی استقلال در شروع فصل دیدار با السد بود و این تیم به خاطر آمادگی در این بازی در موعد مقرر در بازی سوپرجام حاضر نشد.اما بازی رفت به هیج وجه مطابق میل استقلال به پایان نرسید. استقلال در فرصت نقل و انتقالات چندین بازیکن مهم و تاثیرگذار خود را از دست داد و بازیکنان جایگزین نتوانستند به هماهنگی لازم برسند تا اینکه این تیم برابر نماینده قطر در نیمه دوم یک مغلوب تمام عیار باشد و با نتیجه ۳ بر یک شکست بخورد.

آمار

*استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۱۳ بار با قطری ها بازی کرده که صاحب ۵ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت شده است.

**السد ۱۷ بار با ایرانی ها بازی کرده است که صاحب ۵ برد، ۶ مساوی و۶ باخت شده است.

* استقلال سابقه یک بار صعود به نیمه نهایی را دارد.

داور: محمد تقی الجعفری داور اول از سنگاپور -لی زو لیانگ و رونی مین کیات از سنگاپور به عنوان کمک های اول و دوم. داور چهارم :یون وانگ یئول از کشور کره جنوبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار