یزد - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: فعالیت 18 کارگروه برای برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با عضویت افراد حقیقی و حقوقی در استان آغاز شد. فعالیت 18 کارگروه سالگرد انقلاب در یزد آغاز شد
کد خبر: ۶۵۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 16 September 2018

حجت الاسلام محمدفخرالدینی افزود: کارگروه ها در بخش های فرهنگی، هنری، ورزشی، عمرانی، پشتیبانی ، رسانه و محتوا تشکیل شد و در هر کارگروه 20 الی 30 نفر فعالیت دارند.
وی ادامه داد: همانند یزد، تاکنون در اغلب شهرستان های استان بر حسب ضرورت به مدیریت ائمه جمعه با عضویت مسئولان محلی و علاقه مندان 12 الی 18 کارگروه تشکیل شده است.
این مسئول فعالیت کارگروه ها را برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام به مردم و جوانان ذکر کرد.
فخرالدینی به اهمیت همکاری مردم با کارگروه ها اشاره کرد و یادآور شد: تلفن 38206233 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ارائه پیشنهادات مردمی پیش بینی شده است.
در روز 22 بهمن سال 1357، نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید و مبارزه به بار نشست و نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی ریشه کن و نظام جمهوری اسلامی در کشور مستقر شد.
استان یزد برپایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار