رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت: بخش تخصصی کتابخانه کودکان و نوجوانان مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با صرف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بودجه راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۵۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 16 September 2018

سعید قریشی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت: بخش تخصصی کتابخانه کودکان و نوجوانان مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با صرف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بودجه دولتی تکمیل، تجهیز و راه اندازی شد.

سعید قریشی افزود: این مبلغ صرف جداسازی و زیباسازی بخش کودک، اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، روشنایی، تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و خرید ۱۲۰ عدد قفسه کتاب شده است.

وی با اشاره به تعداد کتابخانه گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در این کتابخانه موجود است وکودکان و نوجوانان می‌توانند برای استفاده به مجتمع فرهنگی و هنری واقع در خیابان شهید مطهری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۲ باب کتابخانه عمومی با ۱۴۸ هزار نسخه کتاب در موضوع‌های مختلف در این شهرستان دایر است که از این تعداد پنج کتابخانه در حوزه شهری و بقیه در روستا‌های بخش مرکزی مهریز فعالیت دارد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی مهریز گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر خصوصا دانش آموزان و دانشجویان عضو کتابخانه‌ها هستند.

قریشی با اشاره به استفاده جوانان از فضای مجازی به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی با همکاری و حمایت خانواده‌ها در جامعه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار