رئیس سازمان بسیج اصناف از آغاز طرح یک کاسب، یک دانش‌آموز در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 15 September 2018

به گزارش تابناک یزد، غلامرضا حسن‌پور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج عملیات بزرگ خدمت‌رسانی اصناف بازاریان در طرح یک کاسب، یک دانش‌آموزگفت: به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل  این طرح در استان اجرا  می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف افزود: اگر هر کاسب یک دانش‌آموز را تحت پوشش خود قرار دهد بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و دانش‌آموزان محروم و مستضعف برطرف می‌شود.

وی گفت: در سال اول که این طرح در 15 محل راه‌اندازی و مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شد که یک مبلغ بسیار خوب در راستای اجرای بهتر این طرح بود.

حسن‌پور با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید در مرحله اول یکصد هزار دانش‌آموز را یکصد هزار کسبه به صورت مستقیم تحت پوشش خود قرار می‌دهند افزود: این ارتباط مستقیم است و بدون واسطه انجام می‌گیرد که بتواند در طول سال مستمر باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت : در این طرح کیف، کفش، لوازم‌التحریر و پوشاک برای کودکان بی‌بضاعت و مستضعف خریداری و به اسم یک شهید به دانش‌آموز داده شود تا محبت شهید در دل دانش‌آموز قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان در هر شرایطی که باشد هیچ گاه از کمک به محرومان و مستضعفان دست نخواهند کشید افزود: این طرح از تاریخ 22 شهریور ماه آغاز و تا تاریخ 15 مهرماه ادامه دارد.

طرح هرکاسب یک دانش آموز از سال ، 95  دراستان یزد اجرایی شده است.

 
//خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار