دبیر کمیته سیما و منظر شهری شهرداری یزد گفت: به منظور ارتقاء وضعیت مبلمان شهری از تجربیات استان های دیگر استفاده می کنیم.
کد خبر: ۶۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 11 September 2018

 مهدی قاضی نسب دبیر کمیته سیما و منظر شهری شهرداری یزد  گفت: کمیته سیما و منظر شهری شهرداری یزد به منظور ارتقاء وضعیت مبلمان شهری بازدید از سیما و منظر شهری استان های دیگر، استفاده بهینه از تجربیات دیگر استان هاو انتقال ایده های قابل اجرا آن ها به یزد را در دستور کار قرار داده است.

قاضی نسب به بازدید از شهر همدان اشاره کرد و افزود: در راستای استفاده بهینه از تجربیات دیگر استان ها، با هماهنگی شهرداری همدان نشستی با حضور مدیران شهرداری و شهر سازی این شهر برگزار شد. و همچنین از شهر همدان بازدید کردیم.

دبیر کمیته سیما و منظر شهری وشهرداری یزد گفت: در استان همدان به مدت ۱۵ سال است که مالکان و صاحبان بناهای تمامی خیابان های بالای ۱۸ متر به منظور دستیابی به بنایی ماندگار موظف اند نقشه سه بعدی از نما به کمیته شهرداری ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه همدان اولین استان دارای بافت فرسوده و جدید با بدنه هماهنگ است گفت: علاوه بر همدان، استان اصفهان نیز در زمینه ناظرین نظام مهندسی و آسیب شناسی بدنه و نما پیشرفت حائز اهمیتی داشته است.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدوارم استان یزد نیز در زمینه نما و مبلمان شهری با برنامه ریزی بلند بتواند مدت هویت تماشایی از شهر را به تصویر بکشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار