فرماندار اردکان گفت: نسل‌های جدید فضای جبهه و جنگ را درک نکردند باید ارزش‌های دفاع مقدس برای جوانان تبیین و تشریح کنیم.
کد خبر: ۶۵۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 11 September 2018

هادی مقیمی فرماندار اردکان در جلسه هفته دفاع مقدس گفت: با گذشت غریب ۴۰سال از پایان دفاع مقدس نسل‌های جدید فضای جبهه و جنگ را درک نکردند باید با توجه به فضای جدید و همین طور سلیقه‌ای که نسل جدید دارد بتوانیم دفاع مقدس را به خوبی و ارزش‌های دفاع مقدس را تبعین و تشریح کنیم.

مقیمی افزود: آرامش و امنیتی که امروز در کشور حاکم است مرهون تلاش و فد اکاری همه‌ی بسیجیان و رزمندگان بوده که در آن سال‌ها رفتند و خون هزاران شهیدی که خونشان پای نهال نو پای انقلاب اسلامی ریخته شد تا نظام جمهوری اسلامی تثبیت شود.

مقیمی با اشاره به اینکه همه ما باید قدردان شهدا و ایثارگران باشیم گفت: دفاع مقدس می‌تواند تمام نیاز‌های نسل جوان را در حوزه‌های مختلف پوشش دهد جوانان می توانند با الهام گرفتن از آموزه‌های دفاع مقدس با انسجام ملی و با وحدت ملی از این وضعیت موجود عبور کنند.

وی با اشاره به اقتدار و امنیت در کشور افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران باید تجلی یابد تاریخ جنگ باید برای جوانان بازگو شود تا جوانان امروز بدانند در هشت سال دفاع مقدس چه جانفشانی هایی برای کشور شده است.

وی ادامه داد: از از همه‌ی گروه‌ها ، شیعه، سنی، مسیحی، زرتشتی و ..،شهید داریم و نشان می‌دهد که این رویداد مناسب گروه خاصی نبوده کل کشور مستقیم و غیر مستقیم در جبهه حضور داشتند امیدواریم بتوانیم با رعایت اصولی که در ارتباط با این هفته است بتوانیم به خوبی این هفته را گرامی بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار