مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک یزد:
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک یزد با اشاره به اینکه مهرماه امسال، اولویت باکلاس درس است، گفت: پشتیبانی و آماده‌سازی فیزیکی فضای مدارس یزد برای شروع سال تحصیلی انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 11 September 2018

زهره امیرچقماقی  در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان یزد ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: آغاز مهرماه شروع بهار تعلیم و تربیت است که در آموزش‌وپرورش همراه با شادی، نشاط و امید به آینده توأم است.

وی با اشاره به اینکه بهار تعلیم و تربیت سال جاری مقارن با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و امیدواریم با بهره‌گیری از شعور و شور حسینی بهتر درراه اعتلای آموزش‌وپرورش فرزندانمان گام برداریم، افزود: شروع پروژه مهر در آموزش‌وپرورش یک تکاپوی علیم را در تمامی دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت ایجاد می‌کند.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک یزد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: هر چه در سرتاسر کشور از جلوه‌های پیشرفت و دستاورد و ابتکار می‌بینید، ریشه آن در آموزش‌وپرورش است و چنانچه ریشه آن درست شود همه‌جا درست می‌شود، تصریح کرد: تلاش همه دست‌اندرکاران آموزش‌وپرورش و نظام تعلیم و تربیت در این ایام بهینه ساختن فضاهای آموزشی اعم از فیزیکی یا معنوی است.

امیرچقماقی اظهار داشت: تمام مقدمات لازم ازجمله ساماندهی نیروی انسانی که با توجه به بخشنامه ساماندهی جدید یک انقلاب جدیدی را برای ساماندهی در آموزش‌وپرورش می‌طلبید، انجام و پشتیبانی و آماده‌سازی فیزیکی فضای مدارس که حتی‌الامکان توسط ادارات آموزش‌وپرورش صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول بابیان اینکه امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم بهاری با سراسر پویایی و شکوفایی را در مهرماه امسال همراه با یاد اباعبدالله الحسین (ع) در مدارس داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در بخش‌نامه جدید وزارت آموزش‌وپرورش کشور اولویت را به کلاس درس داده‌شده و تا کلاس درسی معلم نداشته باشد ما در مدرسه نیرویی تحت عنوان معاون و یا حتی مدیر نخواهیم داشت و اولویت کلاس درس است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار